Продавець PromZona - отопление, водоснабжение, канализация розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
127 відгуків
Рускій корабль іді на хуй! 
+38 (097) 537-52-62
+380 (50) 144-24-17
+380 (97) 537-52-62
PromZona - опалення, водопостачання, каналізація
Кошик

Гарантия

Гарантія

Шановні клієнти та просто відвідувачі нашого магазину, ми надаємо Вам повні консультації та обслуговування, надаємо відмінний сервіс і офіційну гарантію від нашої компанії або компанії виробника-партнера на всі товари компанії «PromZona» і як вироблені нами, і як вироблені нашими партнерами терміном від 1 року до 10 років, в залежності від товару, який Ви купуєте. При купівлі товару Ви отримуєте паспорт на товар і гарантійний талон, де вказані правила експлуатації товару і терміни гарантійного обслуговування.

Переконливе прохання, при отриманні товару обов'язково перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів у товарі (комплектність звіряється з описом виробу або посібником з його експлуатації).

Увага!

Обмін або повернення товару в рамках гарантійного терміну на товар робиться тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого нами або будь-яким іншим виробником товарів, які є у нас в продажу, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як можна зробити обмін або повернення?

Провести обмін або повернення товару можна в нашому головному офісі за адресою: м.Харків, вул. Захисників України 7/8, магазин "PromZona" (ст. М. Захисників України) або в інших наших філіях.

У разі повернення товару необхідно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Якщо Ваше місцезнаходження не в місті Харкові, Ви можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад, "Новою Поштою" але, обов'язково з висновком сервісного центру.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані нами або виробниками-партнерами нашої компанії. Повний перелік сервісних центрів описаний у Вашому гарантійному талоні на товар, який Ви придбали або збираєтеся купувати. Ви можете звернутися в найближчий сервісний центр. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

  • Модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси і телефони сервісних центрів, авторизованих нами або нашими партнерами - виробниками.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Якщо у Вас виникли будь-які додаткові питання по гарантії та сервісного обслуговування телефонуйте нашим фахівцям за вказаними номерами телефонів на сайті. Так само читайте умови повернення та обміну рамках закону України "Про захист прав споживача", який дає право на обмін або повернення товару протягом 14 днів після його покупки. Приємних Вам покупок.

«PromZona» - з нами купувати ще простіше і безпечніше!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner